Majówka 2024 - harmonogram wysyłek jest w dolnym menu.

Tygodniki, miesięczniki, kwartalniki i tysiące krzyżówek.

Wyszukiwarka
Kategorie

Świat Wiedzy Kosmos 2/2023

PROMOCJA!
Dostępna ilość:
Producent:Świat Wiedzy
Cena:8,50 zł
Ilość:
Opis

Czasopismo: Świat Wiedzy Kosmos luty - maj 2023.

Misje - tajemnice - najnowsze odkrycia; Wywiad z dr. Jackiem Bartosiakiem; Kiedy wybuchnie pierwszy konflikt na orbicie; Jak będą wyglądać walki w kosmosie; Czy satelity pomogą Ukrainie wygrać z Rosją; Gwiezdne Wojny; Księżycowa selekcja: co zrobić bay zostać astronautą; Łowcy meteorytów: jak znależć okruchy wszechświata; Podróże w czasie: naiwne marzenia czy nieodległa przyszłość.

czasopismo może miec lekko uszkodzoną okładkę
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Kosmos; Świat Wiedzy WS 6/2020
Kosmos; Świat Wiedzy Wydanie Specjalne listopad 2020 - styczeń 2021. Misje, tajemnice, najnowsze odkrycia; Misja Juice cel: przełamać lody Jowisza; Tak będzie wyglądać życie na Księżycu - ujawniamy śmiałe plany pierwszej wioski księżycowej; Czy prawo działa w próżni; Najczulsza waga wszechświata; Jak rozmawiać z płaskoziemcami.
5,00 zł
7,99 zł
Quizy Świat Wiedzy Wikingowie WS 2/2022
Quizy Wydanie Specjalne Świat Wiedzy listopad 2022 - styczeń 2023.
Najlepszy trening dla twoich szarych komórek; Quiz mundiale, mundiale...; Quiz w świecie magii; Testy pamięci; Wuiz numeru Wikingowie, jacy byli naprawdę; Quiz szaleni artyści; Krzyżówki, łamigłowki, szyfrozagadki.
6,50 zł
9,99 zł
The Best Of Świat Wiedzy WS 1/2022
The Best Of Świat Wiedzy WS styczeń - kwiecień 2022.
Najlepsze artykuły z 10 lat część 2; Pogańskie korzenie chrześcijaństwa; Jak psychiatria robi z nas wariatów; Spprawdzamy 33 naukowe mity; Spowiedź seryjnego mordercy; Fizyka niemożliwego; Największe pomyłki w historii; Jak przedłużyć życie; Mroczna religia Hitlera; Naucz sie stawiać na swoim; Narkotyki na zdrowie.
10,99 zł
Świat Wiedzy Kosmos 4/2023
Świat Wiedzy Kosmos  lipiec - wrzesień 2023.
Misje - tajemnice - najnowsze odkrycia; Czy kosmici nas nie lubią; Gdzie leży Ziemia 2.0 - na tropie planety przyjaznej życiu bardziej niż Błękitny Glob; Atomówkami w Marsa: szalony pomysł ma terraformowanie Czerwonej Planety; Satelitarni łowcy skarbów - archeologia prosto z orbity; Zapomniany armagedon: kosmiczny kataklizm u zarania cywilizacji.
8,50 zł
11,99 zł
Produkty z tej samej kategorii
Świat Wiedzy; 8/2019
Świat Wiedzy; sierpień 2019. Odkrywasz - poznajesz - rozumiesz; Najwspanialsza podróż człowieka - 50 lat Misji Apollo 11; 12 miejsc, w których ważyły się losy ludzkości; Na której plaży umarłą Trzecia Rzesza, w jakiej zatoce zakończyła się rewolucja francuska, ile broni chemicznej spoczywa u wybrzeży Bałtyku, gdzie zatopiony został mit o potędze USA - plaże śmierci; Jak działa framing: mroczna gra słów; Niedoceniane rośliny, które stworzyły naszą cywilizację - planeta traw; Od zamaskowanych...
6,99 zł
Świat Wiedzy 10/2019
Świat Wiedzy październik 2019.
Odkrywasz - poznajesz - rozumiesz. Dlaczego broń hiperdźwiękowa jest nie do powstrzymania. Teorie spiskowe, które okazały się prawdą: Kennedy planował zamachy w USA, Pentagon finansował poszukiwania UFO, rządy od lat manipulują pogodą, Lenin był niemieckim agentem. Gwiezdna archeologia: co nastarsze obiekty wszecgświata mówią o człowieku. Jak przeżyć 9 minut - strategie przetrwania ataku uzbrojonego szaleńca. Technoewolucja: jak postęp zmienia Homo sapiens.
6,99 zł
Sekrety medycyny Świat Wiedzy WS 3/2023
Sekrety medycyny Świat Wiedzy WS maj - lipiec 2023.
Tajemnice ludzkiego organizmu, najnowsze odkrycia, niezwykłe metody leczenia; Ayahuasca święty narkotyk; Najgłupsze pomysły medycyny; Polski ratownik w Ukrainie na lini frontu; Mafie lekowe: jak trują nas koncerny farmaceutyczne, ile leków w aptekach jest sfałszowanych, jak wpędzić w nałóg cały naród.
8,00 zł
Świat Wiedzy 4/2024
Świat Wiedzy kwiecień 2024.
Odkrywasz - poznajesz - rozumiesz. Ekspedycja Islandia: wyspa lodu i ognia. Kto naprawdę rządzi światem: ukryta prawda tajnych stowarzyszeń - gdzie głowy państwa dogaduja się z miliarderami, kto zasiada w gabinecie cieni Putina, czy Dolina Krzemowa stworzyła cyberpotwora. 80 rocznica: Monte Cassino krwawe zwycięstwo. Jak zezłomować stację kosmiczną. Raport specjalny: jak groźna jest pandemia zmęczenia.
6,90 zł
10,99 zł
Świat Wiedzy; 6/2021
Świat Wiedzy; czerwiec 2021. Odkrywasz - poznajesz - rozumiesz; Czym grozi zamiana biegunów magnetycznych; Największe tajemnice oceanów, która wyspa jest postrachem marynarzy, ile statków widm dryfuje po morzach, jakie stworzenie poluje w głębinach na żarłacze białe; 16 sygnałów, których nie należy ignorować; Co mówi do nas ciało - i jak zrozumieć jego ukryty język; Komu udało się złamać najniebezpieczniejszy szyfr świata.
4,50 zł